2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دو دست میخواین خب بنظرم یه سمت خونه سلطنتی بچین یه سمت راحتی

فقط 10 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

یه صلوات برای سلامتی نی نیم میفرستین لطفاً 🌷🙏 تیکر تولد دو سالگی همین نی نی 🤭😍

نهارخوری نمیزاری؟سبک خونت چی دوست داری ؟کلاسیک سنتی مدرن مینیمال کیوت ؟

چرا ناهارخوری هم میزارم.

دوست دارم سلطنتی باشه یه طرف.

برای اون یکی دست مبل موندم .

تو مبل فروشیا انقدرتنوع هست گیج میشه آدم

چرا ناهارخوری هم میزارم.دوست دارم سلطنتی باشه یه طرف.برای اون یکی دست مبل موندم .تو مبل فروشیا انقدر ...

یعنی میشه سه دست مبل 

دو‌دست نشیمن یک دست استیل یا همون سلطنتی 

کلا خونه باید یک سبک باشه این درهم چینی ما ایرانی هاست که تو یک سالن هم راحتی مدرن میزاریم هم استیل منبت دار 

شما اگر میخوای سلطنتی بچینی باید کل خونه ات سبکش دیگه بره رو به کلاسیک 

خب باید ببینین چ مدلی میخواین سبک خونتون باشه مثلا مامان من دوست داشت مبلاش سلطنتی باشه سلیقه ایه دی ...

اره گلم.

ببین من دوست دارم یه دست سلطنتی و یه دست دیگش موندم.

بین راحتی های پفکی طور و فرانسوی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز