2789
عنوان

زایمان

83 بازدید | 4 پست

بچه ها یه ماما هست میگه مرکز ما خانم ها رو تشویق به زایمان طبیعی در منزل میکنه 😳😳😳

من خیلی برام عجیب بود و تعجب کردم

مگه داریم همچین چیزی؟؟

مگه الان کسی هست که بیمارستان نره؟

اره من رفتم واسه سونوگرافی یه خانومه داشت بقیه رو تشویق می‌کرد تو خونه زایمان کنن بخدا شماره ماما بهشون میداد همه رو با زبونش داشت متقاعد میکرد یکی دو نفر کامل راضی شدن تو خونه زایمان کنن🥴 گفت بچه سومتونه چرا الکی برید زایشگاه تو خونه سفره پهن کنید ماما هم باشه راحت زایمان کنید🤕

خدایا رحمتت رو شکر....عاشقتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



اره من رفتم واسه سونوگرافی یه خانومه داشت بقیه رو تشویق می‌کرد تو خونه زایمان کنن بخدا شماره ماما به ...

مگه میشه تو خونه اخه؟؟؟

ینی شدنیه که میگن؟ 

عجیبه واقعا

مگه میشه تو خونه اخه؟؟؟ینی شدنیه که میگن؟ عجیبه واقعا

نمی‌دونم والا تا اون رفت من گفتم نکنی این کارو ها اون یه چرتی گفت جواب داد نه راس میگه چرا پول بیخود به بیمارستان بدم حالا دولتی می‌ره رایگان نمی‌دونم چه مرگش بود

خدایا رحمتت رو شکر....عاشقتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز