دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان حس ششم 85 بازدید | 17 پست @دخترخدایبزرگ @10501 @مهربانومم این ۳تا به من درست گفتن.میشه لطفا بگین تو شرکت پارس تکنیک خوشحال و راضی و ماندگار هستم ؟کارم بکجا میرسه ؟ پیشرفت شغلی و حقوقی خواهم داشت ؟یا میرم بیرون یه جای دیگه ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1403/11/16 | 22:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تنها_ماندم_بدون_تو عضویت: 1399/06/07 تعداد پست: 8805 اسی ببخشید چندسال سابقه داری حقوقت چنده عاشق آنست که حرفش به عمل ختم شود / ورنه هر مدعی لاف زنی عاشق بود
تنها_ماندم_بدون_تو عضویت: 1399/06/07 تعداد پست: 8805 اومدن منو لایک کن برات ایت الکرسی بخونم عاشق آنست که حرفش به عمل ختم شود / ورنه هر مدعی لاف زنی عاشق بود
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 بچه ها تاپیکو واسه خودم زدم تا نیومدن پست نزارید جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دخترخدایبزرگ عضویت: 1403/06/09 تعداد پست: 14520 سلام عزیزم موندگار میشید طی زمان حقوقتون خیلی میره بالا و ماشین میخرید کاربری تعلیق دائمی شده.
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 سلام عزیزم موندگار میشید طی زمان حقوقتون خیلی میره بالا و ماشین میخرید مرسی عشقم ایشالا جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 سلام عزیزم موندگار میشید طی زمان حقوقتون خیلی میره بالا و ماشین میخرید اقای رحمانی تا کی میخواد. سرکار زیر اب منو بزنه ؟ و در نهایت چی میشه ؟موفق میشه ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 سلام عزیزم موندگار میشید طی زمان حقوقتون خیلی میره بالا و ماشین میخرید دوستمم سوال دارهاسمش مهدیمیگه من فروشگاه اسنوا استخدام میشم ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دخترخدایبزرگ عضویت: 1403/06/09 تعداد پست: 14520 اقای رحمانی تا کی میخواد. سرکار زیر اب منو بزنه ؟ و در نهایت چی میشه ؟موفق میشه ؟ شما سعی کنید خودتون رو به صاحب شرکت نشون بدید این اقا حسوده و به زودی از اون شرکت میره کاربری تعلیق دائمی شده.
دخترخدایبزرگ عضویت: 1403/06/09 تعداد پست: 14520 دوستمم سوال دارهاسمش مهدیمیگه من فروشگاه اسنوا استخدام میشم ؟ کار بهتری پیدا میکنه دودله؟ کاربری تعلیق دائمی شده.
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 شما سعی کنید خودتون رو به صاحب شرکت نشون بدید این اقا حسوده و به زودی از اون شرکت میره وای خداروشکر .خدا از دهنت بشنوه جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 کار بهتری پیدا میکنه دودله؟ والا نمیدونم.دوسداره کار پیدا کنه .نظر شما چیه ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دخترخدایبزرگ عضویت: 1403/06/09 تعداد پست: 14520 والا نمیدونم.دوسداره کار پیدا کنه .نظر شما چیه ؟ کار بهتری پیدا میشه براش کاربری تعلیق دائمی شده.
شکیبازندگی عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 9851 کار بهتری پیدا میشه براش عزیزم طلاق من انجام میشه ؟؟؟برگشت نداریم بعدش ؟؟؟؟ برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 کار بهتری پیدا میشه براش ایشالا .مرسی جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم