2777
2789
عنوان

حس ششم

85 بازدید | 17 پست

@دخترخدایبزرگ  

@10501  

@مهربانومم  

این ۳تا به من درست گفتن.

میشه لطفا بگین تو شرکت پارس تکنیک خوشحال و راضی و ماندگار هستم ؟

کارم بکجا میرسه ؟ پیشرفت شغلی و حقوقی خواهم داشت ؟

یا میرم بیرون یه جای دیگه ؟

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

سلام عزیزم موندگار میشید طی زمان حقوقتون خیلی میره بالا و ماشین میخرید

مرسی عشقم ایشالا

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
سلام عزیزم موندگار میشید طی زمان حقوقتون خیلی میره بالا و ماشین میخرید

اقای رحمانی تا کی میخواد. سرکار زیر اب منو بزنه ؟ و در نهایت چی میشه ؟موفق میشه ؟

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
سلام عزیزم موندگار میشید طی زمان حقوقتون خیلی میره بالا و ماشین میخرید

دوستمم سوال داره

اسمش مهدی

میگه من فروشگاه اسنوا استخدام میشم ؟

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
اقای رحمانی تا کی میخواد. سرکار زیر اب منو بزنه ؟ و در نهایت چی میشه ؟موفق میشه ؟

شما سعی کنید خودتون رو به صاحب شرکت نشون بدید این اقا حسوده و به زودی از اون شرکت میره

کاربری تعلیق دائمی شده.

شما سعی کنید خودتون رو به صاحب شرکت نشون بدید این اقا حسوده و به زودی از اون شرکت میره

وای خداروشکر .خدا از دهنت بشنوه

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
کار بهتری پیدا میکنه دودله؟

والا نمیدونم.دوسداره کار پیدا کنه .نظر شما چیه ؟

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش