طبق یک آمار غیررسمی (شما بخوانید مندرآوردی! ) تقریباً ۹۰ درصد مردم از تبلیغات فراریاند. درست است که این آمار رسمی و طبق نتایج تحقیقات نیست؛ اما فراریبودن آدمها از تبلیغات، حقیقت تلخی است که باید برای حل آن، به فکر راه چاره باشید.
به تبلیغی خلاقانه گفته میشود که بتواند بهشکلی مؤثر و نوآورانه، پیام شما را به مشتری برساند، ششدانگ حواس مخاطب را درگیر و نهایتاً او را به خرید ترغیب کند. نه اینکه کاربران بخاطر این حجمه و هجمه تبلیغات شکنجه بشوند. امیدوارم یا مدیران رسیدگی کنند و یا کاربران اعتراض خود را منعکس کنند تا فکری بشود.