2777
2789

دوران نامزدی میرفتم راضی بودم

الان دوساله نرفتم 

هععی باید بری شارژ من موهام ولی بعد دو سال هنوز ضعیفه خداروشکر

من الان رو کولَمَه دُمَم میرم اعصاب کسیم خورد نمیکنم اما اگه یه روز لنگ موندین بگین خودمو زود میرسونم یادتون نره یادم کنیدا خوش باشید خوشحالم کنید نشه سلامتی داشتون نزنید هرموقع پا الکلیدا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه من عوارض داشت

چون پوستم چرب دهیدراتس باعث شد هم پوستم خشک تر بشه هم چربیا تحریک بشن و جوش بزنم 

با اینکه میگن واسه رفع پوست مرغی خوبه ولی من دچار پوست مرغی شد پاهام

حدود یکسال هر ماه لیزر انجام دادم

الان دارم درمان میکنم ک مشکلاتم برطرف بشه

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد 😮‍💨

من رفتم دستگاه شاتی بهتره عکس های فیک و اصلش هست میتونی چک کنی عوارض راحتی بیش از حد

از طرف بیمه تامین اجتماعی یه جایی با ۵۰ درصد آف پبدا کردم

بنظرت اینایی که با تخفیف بالا هستند معتبرن؟

از طرف بیمه تامین اجتماعی یه جایی با ۵۰ درصد آف پبدا کردمبنظرت اینایی که با تخفیف بالا هستند معتبرن؟

لیزر ، بیمه 😮😮😮

من هیچوقت انسان‌ کاملی نخواهم بود ، قسمت‌هایی‌ از‌ من در خانه‌ای که بزرگ شدم مُرد (:

از کجا فهمیدی پوستت چرب د هیدراته اس؟

کلا پوست صورت و بدنم این مدلیه

پوست وقتی جوش میزنه یعنی چربه ولی اگه در عین حال احساس خشکی و کشیدگی داشته باشی میشه چرب دهیدراته

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد 😮‍💨

جرا ادامه دادی تا یک سااااال؟🫠زودترش نفهمیدی؟

متوجه شدم ولی اپراتور لیزر میگفت ادامه بده چون بری تو شارژ مشکلت حل میشه ولی دروغ میگفت


دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد 😮‍💨

از طرف بیمه تامین اجتماعی یه جایی با ۵۰ درصد آف پبدا کردمبنظرت اینایی که با تخفیف بالا هستند معتبرن؟

کار زیبایی که بیمه قبول نمیکنه

کلا فول بادی یه تومن هست اونم دو ماه یکبار 

کسایی که پوستشون خشک میشه خودشون رسیدگی نمیکنن

نه هیچ عوارضی نداشته همش مزیت بوده😍

من با دستگاه اشنایدرپلاس لیزر کردم فوق العاده راضی بودم بدون درد بود و موهای نازکمم از بین رفت پوستم چند درجه روشن شد خیلی هم زود جواب داد اگر اصفهانی هستید کلینیک ریحان رو پیشنهاد میکنم بهتون

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792