Afsaneh_67 و کاربری شانزدهم سابق😃متاسفانه حقیقت براتون تلخه و گزارش میزنین😉ریپلای بیخود و بی جهت مساوی هست با تگ کردن نی نی یار…احترام خودتو نگه دار دوست عزیز❤️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم همینم عزیزم و درکت میکنمهمین دیشب رفتیم خونه یکی از نزززدیکان مهمونی امروز تو خونمون جنگ جهانی ب ...
اینها همش از تلقین خودتونه
تا وقتی اعتقاد دارین به خودتون تلقین میکنین
Afsaneh_67 و کاربری شانزدهم سابق😃متاسفانه حقیقت براتون تلخه و گزارش میزنین😉ریپلای بیخود و بی جهت مساوی هست با تگ کردن نی نی یار…احترام خودتو نگه دار دوست عزیز❤️
اعتقادی که بهتون صدمه بزنه فقط و فقط یه سری افکار سمی هستن عزیزم
Afsaneh_67 و کاربری شانزدهم سابق😃متاسفانه حقیقت براتون تلخه و گزارش میزنین😉ریپلای بیخود و بی جهت مساوی هست با تگ کردن نی نی یار…احترام خودتو نگه دار دوست عزیز❤️