یه نوع اختلاله روانیه که پارتنرشون به مرز دیوونگی میبرن همسر سابق منم داشت علائمش دروغ گویی تحقیر کردن یه حس خود برتری دارن هیچکس قبول ندارن کلی دستکاری روانیت میکنن وقتی صدات دربیاد میگن ما که چیزی نگفتیم تقصیر خودته معذرت خواهی بلد نیستن مخفی کارن خیلی جیزای دیگه دارن بزنی تو گوگل برات میاره