14سایه مدیر استارتر عضویت: 1402/11/22 تعداد پست: 1181 عنوان بدبختی😭😭😭 124 بازدید | 9 پست بابای بیچاره من بعد از 5سال بیکاری رفت سرکار با حقوق ماهی 10ملیون زنعمو طلاق گرفته و بقیه ی فامیل دعا نوشتن بدبخت شدیم هیچی نداریم لخت لخت چیکار کنم دعا و نفرین و چشم بد برع و خوبی و سعادت بیاد 1403/11/14 | 23:10 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
14سایه مدیر استارتر عضویت: 1402/11/22 تعداد پست: 1181 زنعموت چکارش این وسط بعداز رفتنش مامانم از بچه هاش مراقبت کرد که نمیرن از ما گرفت اونا پوشیدن و کینه شد که چرا
motiemttt عضویت: 1400/03/04 تعداد پست: 3358 وضعیت اقتصادی بد شده اینو نمیبینیه هیچکس ولی همه اعتقاد دارن براشون دعا نوشتن نیازمند ۱۰ کیلو ماهیچهتیکر اعتیادم به موبایل منبع وسواسمخدایا دورت بگردم امروز پدرو مادر درونم بهت قول میدن اینکارو میکنم بدرود تا ۱ فروردین
14سایه مدیر استارتر عضویت: 1402/11/22 تعداد پست: 1181 ربطشون و متوجه نشدم بابای من رفت سرکار در یک شهر غریب خانواده مادری و پدری فکر کردن بابام رفت گنج بیاره یه عالمه پول رفتن دعا نویس و ما شدیم بدخت تر از بدبخت
14سایه مدیر استارتر عضویت: 1402/11/22 تعداد پست: 1181 وضعیت اقتصادی بد شده اینو نمیبینیه هیچکس ولی همه اعتقاد دارن براشون دعا نوشتن درسته قبول دارم تو ایران زندگی خیلی خیلی خیلی سخته ثروتمند شده فقیر فقیر فقیر
14سایه مدیر استارتر عضویت: 1402/11/22 تعداد پست: 1181 زنعموت چه ربطی داشت🤔 از ما یه کینه کنه و قدیمی داره خیلیم علاقه به دعا نویس داره