2777
2789

سلام 

من این ماه چهار ماه اقدامم پریودیم منظمه بعد این ماه باید ۱۰ آبان میشدم بعد دو روز بیبی چک زدم یکی پر رنگ یکی هم همون لحظه هاله صورتی قشنگ دیده میشد کمرنگ نبود ولی پرنگ هم نبود شک کردم 

امروز بعد دو روز بعد از دوباره به مارک دیگه زدم مثل اون سری شد یکی پر رنگ یکی صورتی

یکم درد زیر دلم دارم 

فردا آزمایش بدم یا زوده؟

امیدوار باشم

شما تجربتون چیه

( آنقدر ذوق دارم از الان ایکر حاملگی گذاشتم)

می‌دونم شاید اینجا توی تاپیک اسی گفتم ولی فقط دنبال جوابم ببخشید

واقعاً چرا خودتونو از لذت کتاب خوندن محروم می‌کنید؟📕بابا کتاب خودِ درمانه، درد و رنجاتونو از یادتون می‌بره، بغلتون می‌کنه،  حالتونو به طرز عجیبی خوب می‌کنه، همه جا کلی کمکتون می‌کنه چیز کاربردی یادتون می‌ده، باعث می‌شه معمولی نباشید، باعث می‌شه مغزتون خالی نباشه، ارزشمندتون می‌کنه، باعث می‌شه چیزی برای گفتن یا ارائه دادن داشته باشید، لول شخصیتتونو می‌بره بالا تر، کتاب خود مدیتیشنه. ولی مواظب باشید. چون اگه کنارش شمع و عود روشن بشه و یا قهوه و یه نوشیدنی گرم خورده بشه یا بیکلام پلی بشه، احتمال اور دوز از حس خوب ، زیاده.📕 ❤ (کتاب باعث میشه تا رنج ها غمگینتون نکنن ...بهتون کمک میکنن که رنج هاتونو درک کنیدوهوشیار بشید ..!) هرزمان که درد  خیلی کشنده و شدید شود .. فقط مطالعه میتواند چاقوی درد را کند کند ...! (در گرفتاریها ب کتاب ها پناه ببریم )   ❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🫤

همه شب نماز خواندن همه روز روزه رفتن؛ همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن🕋ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن؛ دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن🗣به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن؛ ز ملالی و مناهی همه احتراز کردن🤲🏽 شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن؛ ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن🌒به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد؛ که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن💞به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد؛ که به روی نا امیدی در بسته باز کردن🫂💙

من ۳ ماه رژیمم . فقط باید جلوی خودت بگیری . غذات کم کن بجاش سالاد و سبزی بخور . میوه های کم کالری بخور . سیب خیار هویج . ۸لیوان آب.  حتما پیاده روی داشته باش . و قند و شکر و کره و نوشابه و سس و چیپس و پفک کامل حذف 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز