2777
2789
عنوان

زندگی یعنی چی

102 بازدید | 29 پست

از دیدگاه شما ....

اینجا من حتی حال یکی هم خوب کنم برام کافیه :) ‌اگه یه موقعه چیزی گفتم و ناراحت شدید من معذرت میخوام آدما همیشه تو حال و روحیه یکسان نیستن 

توی یک کتاب تاریخ خوندم میگفت زندگی درد و رنج بی پایانه 🙂

فقط جواب ریپ مودبا رو میدم 🔴 🔴         جلوی میز کارتون یا میز تحریرتون یا توی نوت گوشیتون اینو بنویسید:"یه قانونی هست ک میگه:تو الان تو گذشته‌ی آیندتی پس‌جایی واسه پشیمونی نزار‌.  

توی یک کتاب تاریخ خوندم میگفت زندگی درد و رنج بی پایانه 🙂

خب چرا زندگی درد و رنج داره ؟؟

میخواد چیو بهمون بفهمونه 

اینجا من حتی حال یکی هم خوب کنم برام کافیه :) ‌اگه یه موقعه چیزی گفتم و ناراحت شدید من معذرت میخوام آدما همیشه تو حال و روحیه یکسان نیستن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باخداباشی ارامش داری

اون که بله...

 مفهوم خود زندگی یعنی چی 

اینجا من حتی حال یکی هم خوب کنم برام کافیه :) ‌اگه یه موقعه چیزی گفتم و ناراحت شدید من معذرت میخوام آدما همیشه تو حال و روحیه یکسان نیستن 

خب چرا زندگی درد و رنج داره ؟؟میخواد چیو بهمون بفهمونه

 

اگه نیچه رو میشناسید اینو گفته که این درد و غذاب های دستمایه ی برای رشد کردن هستن و ادامه دارن به نظرم خیلی جالبه 

فقط جواب ریپ مودبا رو میدم 🔴 🔴         جلوی میز کارتون یا میز تحریرتون یا توی نوت گوشیتون اینو بنویسید:"یه قانونی هست ک میگه:تو الان تو گذشته‌ی آیندتی پس‌جایی واسه پشیمونی نزار‌.  

اگه نیچه رو میشناسید اینو گفته که این درد و غذاب های دستمایه ی برای رشد کردن هستن و ادامه دارن به نظ ...

اوممم جالب بود 

اینجا من حتی حال یکی هم خوب کنم برام کافیه :) ‌اگه یه موقعه چیزی گفتم و ناراحت شدید من معذرت میخوام آدما همیشه تو حال و روحیه یکسان نیستن 

اومدن و رفتن

خب که چی ؟؟

اینجا من حتی حال یکی هم خوب کنم برام کافیه :) ‌اگه یه موقعه چیزی گفتم و ناراحت شدید من معذرت میخوام آدما همیشه تو حال و روحیه یکسان نیستن 

زندگی فقط برای تکامل روح انسانه

چه جوری تکامل پیدا میکنه یا اصلا متوجه باشیم تکامل پیدا کردیم اصلا تکامل پیدا کنه که چی بشه 

اینجا من حتی حال یکی هم خوب کنم برام کافیه :) ‌اگه یه موقعه چیزی گفتم و ناراحت شدید من معذرت میخوام آدما همیشه تو حال و روحیه یکسان نیستن 

دوئل بین تقلا برای زنده موندن و تسلیم شدن

دوئل چیه ؟؟


اینجا من حتی حال یکی هم خوب کنم برام کافیه :) ‌اگه یه موقعه چیزی گفتم و ناراحت شدید من معذرت میخوام آدما همیشه تو حال و روحیه یکسان نیستن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز