2777
2789
عنوان

میگم دِلبر

99 بازدید | 0 پست

دلبرَ طُ دَقیقن شبيه هَمون گرماي دلنشين بُخاري هایِ الآنی

شبيه هَمون وقتايي كه به خاطر هَواي سرد بيرون با دست هاي بي حسُ و يخ زده خودشو بهم ميچسبونه و كم كم هُرم گرماش بِهم جون دوباره ميده

اره طُ همون قدر دِلچسبي...《بِ ولآیِ عَلی》

میگم..ما هر چی خواستیم نشد از این به بعد هر چی بشه هم دیگه ما نمیخاییم 🚶🏻♀️🎶

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز