mommehrab مدیر استارتر عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 1712 عنوان میگم دِلبر 99 بازدید | 0 پست دلبرَ طُ دَقیقن شبيه هَمون گرماي دلنشين بُخاري هایِ الآنیشبيه هَمون وقتايي كه به خاطر هَواي سرد بيرون با دست هاي بي حسُ و يخ زده خودشو بهم ميچسبونه و كم كم هُرم گرماش بِهم جون دوباره ميدهاره طُ همون قدر دِلچسبي...《بِ ولآیِ عَلی》 میگم..ما هر چی خواستیم نشد از این به بعد هر چی بشه هم دیگه ما نمیخاییم 🚶🏻♀️🎶 1403/11/13 | 23:14 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب