بچه ها من ۱۷ سالمه تازه باشگاه شروع کردم
لاغرم بدنم خوبه
ولی میخوام افزایشی بزنم
با دستگاه اینا ک کار میکنم پاهام میلرزه 🥺
بدنم سفت نیست اصلا
چیکار کنم به نظرتون
میخوام دیگه اصلا لرزش نداشته باشم
اینجا کسی مربی نیست یا اینکه چیزی بدونه در این موارد؟؟