سلام خانمای عزیز
میدونستین با ایجاد حساب تو ویپاد میتونین همون اول یک میلیون تومن وام بگیرین؟ و اگه به وقتش تسویه کنین مبلغ وام همینجوری افزایش پیدا میکنه؟
اگه نصبش کردین ممنون میشم از کد دعوت من استفاده کنین: 4H7YG0
برای تشکر به پنج نفر اول ۱۰۰ هزار تومن هدیه میدم.
ممنون