ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9735 عنوان بازم دعوا😐🤦🏻♀️ 85 بازدید | 5 پست باز تو ساختمونمون دعواشد بین دوتا همسایه🤦🏻♀️سرم و بردن انقد دادو بیداد میکنن 1403/11/13 | 15:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سلاممممممممممممچ عضویت: 1403/10/07 تعداد پست: 3831 من عاشق دعوای همسایه هام آب و برق را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند دلخوش به این مقدار نباشید. شما را به مقام انسانیت میرسانیم
سلاممممممممممممچ عضویت: 1403/10/07 تعداد پست: 3831 یکبار با همسایه دعوامون شدمرده اومد دم در شروع کرد به عربده کشی و ... با چاقو مدیر ساختمون بودازش شکایت کردیم بعدش گذشتیم چند ضربه شلاق و جریمه نقدی قرار بود بشه آب و برق را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند دلخوش به این مقدار نباشید. شما را به مقام انسانیت میرسانیم
سلاممممممممممممچ عضویت: 1403/10/07 تعداد پست: 3831 چرا😂 جالبه سرگرم کننده اس آب و برق را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند دلخوش به این مقدار نباشید. شما را به مقام انسانیت میرسانیم
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9735 جالبه سرگرم کننده اس بزن بزن کردن پلیس اومد مردم جای اینک جدا کنن نگا میکنن