من ندارم ولی اونایی که لوازم قنادی میفروشن دارن یه مدلش هست که باید توی تابه بزاری مواد بریزی توش یه مدلشم هست که مواد میریزی توش فرم میدی میزاری توی تابه که البته این مدل قدیمی تره ... یه راه مامان بزرگی هم داره یه نعلبکی بردار یه پارچه سفید تمیز بپیچ دورش نمش کن مواد بزار روی پارچه بادست فرمش بده بنداز تو تابه فقط پارچه رو باید حسابی بکشی دور نعلبکی که چین و چروک نداشته باشه