2777
2789

باقالب سرخ میکنن

یکی به دادم برسه ..این همه بغضو کم کنه..به غم بگین یکی دوروز..منو فراموشم کنه..یکی اینجا شبو روز خیلی بیقرارته..نمیدونی این دیوونه چقدر چشم به راهته..روزا شده کارمن هی مرور خاطرات..بگو این دل دیگه چقدر بمیره برات..شبا این دیوونه تو تنهایی هاش باعشق تو سر کرده..نم بارونو خیابون خاطراتو دوبرابر کرده..گاهی وقتها زود به زود این دله من واسه ی دلت تنگ میشه..تنها راه عشقو ابراز علاقم همین اهنگ میشه..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از کجا می خرن نحوه استفاده ش چه جوری هست شما داری خوبه

من ندارم ولی اونایی که لوازم قنادی میفروشن دارن یه مدلش هست که باید توی تابه بزاری مواد بریزی توش یه مدلشم هست که مواد میریزی توش فرم میدی میزاری توی تابه که البته این مدل قدیمی تره ... یه راه مامان بزرگی هم داره یه نعلبکی بردار یه پارچه سفید تمیز بپیچ دورش نمش کن مواد بزار روی پارچه بادست فرمش بده بنداز تو تابه فقط پارچه رو باید حسابی بکشی دور نعلبکی که چین و چروک نداشته باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792