baransazi مدیر استارتر عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 346 عنوان ماساژ 66 بازدید | 3 پست جلسه اول ماساژ درمانی رفتم و بادکش خیلی بدنم بیشتر درد گرفته طبیعیه بنظرتون ؟آخه خودش گفت که طبیعیه باید چند جلسه بیای 1403/11/13 | 10:14 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mamareza67 عضویت: 1403/11/20 تعداد پست: 710 سلامطبیعیهبدن شما عادت نکرده هنوز، من گاهی اوقات برای مراجعینم تا چند جلسه این هست و بعد برطرف میشه، البته ممکنه به روش اصولی هم ماساژ نداده باشه شما رو
baransazi مدیر استارتر عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 346 سلامطبیعیهبدن شما عادت نکرده هنوز، من گاهی اوقات برای مراجعینم تا چند جلسه این هست و بعد برطرف میشه، ... مرسی 🤩