2789
ما کاربرا در از جون بقیه هالو نیستیم میفهمیم کی راس میگه کی دروغ

اصلا اگه هم دروغ بگم..راستو دروغش به شما ربطی نداره

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

جرئت داشتی جلو نی نی یار میگفتی کاربری دست ۳ نفره پس زر زر نکن خودتو نزن به راه ریلکس بودن و نه من ف ...

به فهموندنت ادامه بده..موفق باشی🤣🤣🤣🤣🤣

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بازم پیدا نشد اگه واقعا راس میگی پس چرا راجب بی پولی حرف میزنی ، در آمد دو شغلت خوبیه ، شغل دوم منظو ...

به شما ربطی نداره

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

اصلا اگه هم دروغ بگم..راستو دروغش به شما ربطی نداره

نه نشد دیگه ببین 

تو یه سایت عمومی 

وقت مردمو میگیری که حق الناسه پا خودت 

بعد یکی میاد یه چیزی میپرسه میگه به تو چه !! 

ما عین تو بیکار نیستیم 

نه نشد دیگه ببین تو یه سایت عمومی وقت مردمو میگیری که حق الناسه پا خودت بعد یکی میاد یه چیزی میپرسه ...

اگه بیکار نبودی پستامو ریپلای نمیکردی🤣🤣🤣🤣

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

اینو با لهجه اصفاهانی بوخون قشنگتره😁😂🤣

نمیخوام حرفای تو همه جوره چرتو پرته🤣🤣🤣🤣🤣

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

نه حرف زدی پا حرفش واستا یا حرف نزن یا میزنی کامل بزن

مگه با سازمان بین الملل قرارداد بستم🤣🤣هیچکی اینقدر مثل تو بیکار نیست بگرده ببینه زندگی مردم چی شد

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

مگه با سازمان بین الملل قرارداد بستم🤣🤣هیچکی اینقدر مثل تو بیکار نیست بگرده ببینه زندگی مردم چی شد

به هر حال 

تو یه بچه ۱۴ ساله هستی از دغدغه هات مشخصه 

عقده تحصیل هم داری که همه رو میزنی دکترا 

کاملا تابلویی ، لو رفتی یارو 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣

به هر حال تو یه بچه ۱۴ ساله هستی از دغدغه هات مشخصه عقده تحصیل هم داری که همه رو میزنی دکترا کاملا ت ...

به شما ربطی نداره

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

تجربه ثابت کرده وقتی کسی تو سایت راست میگه حتما عکس و مدرک میذاره برای اثبات راستگوییش و اونایی که ف ...

من نیازی به اثبات خودم ندارم

از یه جایی باید قبول کنی  که بعَی آدما فقط تو //قلبت// می‌مونن. نه تو زندگیت!:)🫠❤️‍🩹 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز