دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان حس ششم 47 بازدید | 9 پست کسی هس جواب سوالمو بده جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1403/11/12 | 16:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 بگو من کی ماشینمو عوض میکنم جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
dandalion عضویت: 1403/09/17 تعداد پست: 4127 بگو میشه لطف کنید سوال منم جواب بدیدGh چه حسی داره بهم؟دلیل نگاهاش چیه؟کلا چجور آدمیه به نظرتون؟ (از لحاظ شخصیت اخلاق و...)آدم درستیه؟ مَن عَشِقَ فعَفَّ ثُمَّ ماتَ ، ماتَ شَهيدا❤
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 من کی ماشینمو عوض میکنم @blond جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 سال اینده قبلا هم گفتم من موفق میشم واسه فروش دستگاه پرس شرکت مشتری پیدا کنم ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
blond عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 18479 من موفق میشم واسه فروش دستگاه پرس شرکت مشتری پیدا کنم ؟ نه ۲۶ساله ام
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 نه یه سوال دیگه نانو دارو استخدام میشم ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم