وقتی شرایط اون طور که خودم میخوام پیش نمیره یا شخصی اون کاری که من میخوام رو انجام نمیده به هم میریزم عصبی میشم انگار دنیا برام به اخر میرسه و با این وجود که متوجه بد بودن این اخلاقم هستم اما نمی تونم رفعش کنم انگار یه به ریشه خیلی عمیق تو وجودم داره
واقعا اذیتم و نمی دونم چطور رفعش کنم؟ شما تجربه ای ندارین ؟