2777
2789
عنوان

مادرشوهر

114 بازدید | 8 پست

خونه خاهراش هی میره شام بما هم میگه بیاید بریم

بابا یارو دعوت نکرده مارو 

برای چی بریم 

تو خاهرته باهاش راحتی

جرا مارو میکشونی دنبالت اخه 

توی این گرونی خدایی کسی بی دعوت جایی نمیره که 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آفرین عاقلی

بابا اخه جالبیش اینه که 

مادرشوهرم مثلا به عروسه خاهرش میزنگه دعوتشون میکنه

بعد رفته به خاهراش گفته عروسه من ( ینی من )

اهل اینجور چیزا نیستم که بمن بزنگن دعوتم کنن

فقط بمن بگید کافیه بهش میگم

بهش نزنگید 

ینی جی خب

بابا اخه جالبیش اینه که مادرشوهرم مثلا به عروسه خاهرش میزنگه دعوتشون میکنهبعد رفته به خاهراش گفته عر ...

منم به مادرشوهرم پیام فرستادم من دعوتس هستم 

یه کلیپ بود 

من بی دعوت خونه مادرمم نمیرم

لطفا هرجا بود از قبل باید دعوت بشم

وزن بارداری ۸۶ ، بلافاصله  بعد زایمان ۷۸، روز چهلم ۶۹ هدف ۶۵ ، وزن الان و شش ماه پس از زایمان +شروع ورزش از ۴ ماه پس از زایمان ۶۴.۵ وزن فعلی یک سال بعد زایمان ۶۱

چرا واقعا درک ندارن بقیه مردم تو نون خودشون موندن

بابا خونه خاهرش میره بدرک

ما سنی ازمون گزشته ۳۲ سالمه همسرم ۴۲ سالشه 

نباید مارو بگشونه هر جا میخاد که

باید ملت دعوت کنن مارو بعد پاشیم بریم 

خونه خاله همسرم برای چی باید همش برم 

سالی یبار دوبار کافیه دگ

مادرشوهرم خونه خاهرشه راحته هروقت میخاد بره 

منم به مادرشوهرم پیام فرستادم من دعوتس هستم یه کلیپ بود من بی دعوت خونه مادرمم نمیرملطفا هرجا بود از ...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

چی گفت مادرشوهرت

نه من هیجی نمیگم بهش

روم نمیشه 

از ظریق شوهرم یکاری میکنم نریم 

البته ک چندساله همه جا رفتیم ها

بابا خونه خاهرش میره بدرکما سنی ازمون گزشته ۳۲ سالمه همسرم ۴۲ سالشه نباید مارو بگشونه هر جا میخاد که ...

بهش بگو عزیزم 

بگو من بدون دعوت جایی نمیرم نه اینکه خودمو بگیرم

برای درک طرفه

شما خواهرشی 

من حتی نسبت خونی ندارم با ایشون

بهش بگو عزیزم بگو من بدون دعوت جایی نمیرم نه اینکه خودمو بگیرمبرای درک طرفهشما خواهرشی من حتی نسبت خ ...

والا نمیشه چیزی گفت ناراحت میشن

چی بگم

از طریق شوهرم یکاری میکنم مثلا نریم 

البته چندساله همه جا رفتیم اکثرا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز