سلام بچه ها خوبین؟
بچه ها من یه دختر ۱۹ سالم که هیچ وقت دوست پسر نداشتم هیچ وقت رل نزدم
دانشجو ام ، بچه های خوابگاه مون همشون دوست پسر دارن همشون توی زندگیشون یکی هست
از نظر قیافه کاملا اوکیم طوری که پسرای دانشگاه روم کراش میزدن ولی خب خودم نمی خواستم شون تایپ من نبودن
نمیدونم چرا هیچ آدم درست و حسابی وارد زندگی من نمیشه چرا من نمی تونم با یه آدم درست برم توی رابطه
چیکار کنم ؟
چند سال یه پسره ای رو دوست داشتم ولی دوستم نداشت
توی دانشگاه از یه پسره ای خوشم اومد اونم از من خوشش میومد ولی گفت باهم دوست باشیم (آب نمکش بودم فکر کنم )
نمیدونم چرا قسمت من اینه خب منم نیاز دارم یکی رو کنار خودم داشته باشم این قدر به بچه های خوابگاه حسودی میکنم که نگو این قدر به روابط شون حسادت میکنم وای نگم اصلا