2777
2789
عنوان

عشق یک طرفه

54 بازدید | 1 پست

سلام بچه ها خوبین؟

بچه ها من یه دختر ۱۹ سالم که هیچ وقت دوست پسر نداشتم هیچ وقت رل نزدم 

دانشجو ام ، بچه های خوابگاه مون همشون دوست پسر دارن همشون توی زندگیشون یکی هست 

از نظر قیافه کاملا اوکیم طوری که پسرای دانشگاه روم کراش میزدن ولی خب خودم نمی خواستم شون تایپ من نبودن 

نمیدونم چرا هیچ آدم درست و حسابی وارد زندگی من نمیشه چرا من نمی تونم با یه آدم درست برم توی رابطه 

چیکار کنم ؟

چند سال یه پسره ای رو دوست داشتم ولی دوستم نداشت 

توی دانشگاه از یه پسره ای خوشم اومد اونم از من خوشش میومد ولی گفت باهم دوست باشیم (آب نمکش بودم فکر کنم ) 

نمیدونم چرا قسمت من اینه خب منم نیاز دارم یکی رو کنار خودم داشته باشم این قدر به بچه های خوابگاه حسودی میکنم که نگو این قدر به روابط شون حسادت میکنم وای نگم اصلا

الان سنت کمه همسن من هستی

سعی کن به تیپ و استایلت خیلی برسی به قیافت برسی منظورم این نیست که عمل کنی یا تزریق ولی سبک میکاپت رنگ موهات روتین پوستی مناسب ورزش و رژیم توی روتین روزانه‌ات باشه چون این دوره ظاهر بین شدن متاسفانه

در ضمن فعلا روی درست و پیشرفتت تمرکز کن وقتی لولت رفت بالا آدمای سطح بالا نصیبت میشن نگران نباش سنی نداری اونا دارن راه اشتباهی میرن تو نرو

اسفند۹۹ روز دوشنبه ساعت ده صبح هیچوقت یادم نمیره، دیگه اون آدم سابق نشدم💔 آرزوهام پودر شد، خدایا میبینی؟ من خیلی وقته مردم فقط جسمم اینجاست💔 ثانیه به ثانیه که میگذره قلبم بیشتر مچاله میشه💔مادرم اشک هامو که میبینه دلش می‌شکنه💔از بابام متنفرم که باعث  این حال  بدم شد💔 از خدا پرسیدن بدترین عذاب واسه یه انسان مظلوم چیه؟ گفت بال هاش شکسته بشه💔 امام حسین آخرین امیدم به توعه یادته چهل شب برات نماز شب خوندم به حرمت همونا نجاتم بده💔روزگار بدی رو میگذرونم برام دعاکنید شاید نفس یکی از شما حق باشه💔الان حاضرم همه چیزمو بدم فقط خوب بشم💔افسردگی لعنت بهت💔تا ابد حسرت دندونپزشکی شهید بهشتی موند رو دلم💔خدایا تروخدا😭😭😭باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود⁦❤️⁩                                                «چه بسیار تقدیرها که به تدبیرها میخندند»من این جمله رو زندگیش کردم💔                                         من خیلی وقته مردم فقط جسمم اینجاس🙃💔            ما همیشه از کسایی که دوسشون داریم ضربه میخوریم💔 شدم مثل دختر بچه ای که تنهایی با عروسکاش بازی می‌کنه💔  گاهی وقتا از تنهایی و شدت غم شده شش ماه اصلا از خونه بیرون نرفتم پس با من از تنهایی و غم حرف نزن💔 میگن دردی که تورو نکشه قوی ترت می‌کنه ولی من میگم می‌کشه ولی جوری که هر ثانیه می‌میری💔 خدایا من از درگاهت با دل شکسته چشم گریون و قلب پراز درد نا امید و دست خالی برگشتم💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز