2789
اسفند شنیدم خوبهبا دمنوش اسطوخودوس

مرسی 

امیدوارم جواب بده ، دو سه ماه احساسات بدی دارم  قبلاً اینجوری نبودم ، یهو ترس و استرس و اضطراب اومد سراغم اصن سنگین شدم ، ، انواع اقسام دکترا رفتم گفتن هیچی نیست ، امروز یکی بهم گفت منم دقیقا مثل تو بودم ، غلبه‌ی سودا پیدا کردی ، طبع بدنت سرده ، مغزت سرد شده ، گرمیجات بخور و چیزایی که به مغزت رطوبت میده 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یه ویدئو دیده بودم میگفت اگه کف پا حنا بزاری سودا از بدن خارج میشه امتحان نکردم نمیدونم درسته یا نه

آره دیدیمش ، مرسی که راهنمایی می‌کنی 

سنبل الطیب و گل گاو زبان هم خیلی خوبه ، طبع گرم و تر داره ، عالیه ، مویز هم خوبه ناشتا بخوریم ، عطر درمانی هم خوبه ، موقع حموم تو حموم رو بخار بگیره چندتا نفس عمیق با بینی بکشیم با دهن آروم بدیم بیرون ، شبا موقع خواب کلا استفاده کنیم ، ورزش هم میگن عالیه 

اینارو بهم توصیه کردن انجام میدم ، ببینم چی میشه ، توکل بخدا 

این سودا و سردی نمی‌دونم از کجا اومد 😂

آره دیدیمش ، مرسی که راهنمایی می‌کنی سنبل الطیب و گل گاو زبان هم خیلی خوبه ، طبع گرم و تر داره ، عال ...

خواهش میکنم♡

آره این کار هارو انجام بده، انشاالله نتیجه بگیری

بیشتر به خاطر تغذیه ست

........

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز