2777
2789
عنوان

سین نزدن پیام

81 بازدید | 9 پست

دوستان اگه به کسی پیام بدین و چند ساعت گذشته باشه مثلا ۹ ساعت و چندین بار مثلا ۷ ۸ بار انلاین شده باشه و با این حال جوابتون رو نداده باشه چیکار می کنید؟  چه برخوردی می کنید با این آدم؟اصلا علتش چی میتونه باشه😐 نه مشکلی دارین با طرف نه قبلش باهم بحثتون شده ..


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسش اهمیتی نداری.....

😂😐پس چرا وقتی میبینمش اینطوری نیست!؟ رفتارش خوبه

آخه من یه کار فوری داشتم بعد از ۹ ساعت جواب داد انقدر عصبانی شدم دیگه پیامشو سین نزدم تا الان

هیچی والا اهمیت نمیدم ، چون اگ به روش بیارم بدتر سبک مبشم صبر میکنم جواب بده و بعدش دیگه هیچوقت کارم ...

اره منم که به روش نمیارم

بعدا که جوابتو داد جوابشو میدی یا مثل خودش رفتار میکنی؟

😂😐پس چرا وقتی میبینمش اینطوری نیست!؟ رفتارش خوبهآخه من یه کار فوری داشتم بعد از ۹ ساعت جواب داد ان ...

شاید باهمه اینطوری رفتار میکنه

یا شایدم میخواد بگه آره واسم اهمیت داری ولی در باطن نه

شایدم داره با یکی دیگه حرف میزنه وقت نداره

❌️❌️یادمه آخرین نفری که منو لایک کرد خدا کاری کرد که ۱۴ تا پسر سیبیل کلفت به دنیا بیاره❌️❌️نگی نگفتی دکمه لایک من جادو شده👽👻

شاید باهمه اینطوری رفتار میکنهیا شایدم میخواد بگه آره واسم اهمیت داری ولی در باطن نهشایدم داره با یک ...

😂اره درسته

باهمه این رفتار رو داره الان که فکر میکنم

 ولی خیلی زشته این کار

فقط امضات 😂😂🤣 ببخشید بعد از اینکه لایک کردم دیدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز