2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره خیلی تازه احمقم هستن🤣

به کاربر ذوقعلی معروف.

من آقای با تشکر هستم.

با تشکر.

به نام خدا. با سلام.  «آسمان فرصت خوبی است، اگر پر بکشیم... به افق های دل انگیز خدا سر بکشیم...»  «درخواست دوستی با جنس مخالف پذیرفته نمی شود، ما اهل این کارا نیستیم.»  «تاریخ تولد الکی است.»  «کاربری جدیده بنده قدیمیم.»  «لطف کنید قبل از گزارش زدن موضوع رو به خودم اطلاع بدید، چون شماره دیگه ای برای تعلیق شدن ندارم.» با تشکر.

من دنبال دعا نویس واقعی و کار درست تضمینی ام کسی سراغ داره؟!

به نظرم وارد این کارا نشید گریبان خودتون رو هم می گیره.

با تشکر.

به نام خدا. با سلام.  «آسمان فرصت خوبی است، اگر پر بکشیم... به افق های دل انگیز خدا سر بکشیم...»  «درخواست دوستی با جنس مخالف پذیرفته نمی شود، ما اهل این کارا نیستیم.»  «تاریخ تولد الکی است.»  «کاربری جدیده بنده قدیمیم.»  «لطف کنید قبل از گزارش زدن موضوع رو به خودم اطلاع بدید، چون شماره دیگه ای برای تعلیق شدن ندارم.» با تشکر.

ارع مزخرف

از تلخ‌ترین جملات تاریخ ادبیات شاید عبارتِ کتاب :«انّی راحلة» السباعی باشه جایی که دختری عاشق رو به زور به عقدِ مرد دیگه‌ای در میارن  وقتی حلقه رو  به دستش میندازن... میگه هرگز گمان نمی‌کردم که آدمیزاد   :ممکن است از انگشتانش هم به دار آویخته شود
من دنبال دعا نویس واقعی و کار درست تضمینی ام کسی سراغ داره؟!

از خدا بخواه

 پسرم 🍃 و فرعون هزاران کودک را کشت تا موسی (ع) به دنیا نیاید اما در آخر اورا در خانه خودش بزرگ کرد.همیشه نقشه خدا از ما قوی تره🤍🌺

به نظرم وارد این کارا نشید گریبان خودتون رو هم می گیره.با تشکر.

انقد باتشکر نگین خب 

باتشکر

دو درجه فیلترینگ را کم کنید؛ دو درجه سرعت نت را بیشتر کنید ؛دودرجه گرانی و تورم و بدبختی را کم کنید ؛تا مردم هم دو درجه دما را پایین بیاورند ؛اگر دودرجه تنش و درگیری با دنیا را کم کرده بودید الان در یک کشور نرمال زندگی میکردیم.

به بهونه‌ی کرونا و کنکور قطع ارتباط کردم باهاشون. هیچی ازم کم نشد هیچ اضافه هم شد

🟣آقایون زن نما، آقایون آقا نما، آقایون جنتلمن نما، آقایون گربه نما، آقایون فیلسوف نما، آقایون چشم و دل پاک نما و هر آقایی درخواست نده🟣نه اشتباه نکن من مرد ستیز نیستم، من نر ستیزم! کسی هم که مزاحم بشه نر هستش دیگه خود دانی🫵🏻👊🏻 متعهد به آقای A هستم 💍💜

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز