2777
2789

هر جا یه چیزی میگیرن.

برای من سونو ۲۲۰ شد و ازمایش حدود  ۱۷۰

ولی بعضی دوستان کمتر شده

من هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر میشوم ... من لایق بهترین ها هستم ^_^ http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1218273 برای حاجتم یه صلوات بفرست ممنونم

تو هر شهری فرق داره زنگ بزن از آزمایشگاه و سونوگرافی های شهرتون بپرس

در هر اذان ،خدا دستاشو دراز میکنه به سمتت،میگه دستتو بده من ،ولی تو یا خوابی یا تو گوشی هستی،بنظرت ارزش داره دست خدارو رد کنی که بخوابی یا تو گوشی غرق باشی .بی نماز کسی هست که در برابر ۸۴ آیه قران کریم ایستاده است . بی نماز کسی هست که خداوند متعال در شبانه روز ۵ بار او را صدا میزند و او جواب نمیدهد .😓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر جا یه چیزی میگیرن. برای من سونو ۲۲۰ شد و ازمایش حدود  ۱۷۰ ولی بعضی دوستان کمتر شده

واقعا؟؟؟

باید از سوی خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود

من ازمایشم120وسونو160هردوتابدون دفترچه وازاد.دیروزدفترچم اومدانقدحرس خوردم من دیگ همه ازمایش وسونوهامودادم تموم دیگ براچمه😕

خدایاهمسرموک تمام زندگیمه برام نگهدارومن بشم سپربلاش مراقبش باش من عاشقشم.زندگی من شوهرم وپسرم ومامانم❤❤❤❤
من ازمایشم120وسونو160هردوتابدون دفترچه وازاد.دیروزدفترچم اومدانقدحرس خوردم من دیگ همه ازمایش وسونوها ...

یعنی با دفترچه کمتر میشه؟

باید از سوی خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود
واقعا؟؟؟

بله !

توی تاپیک های قبلی که بقیه کاربرها زده بودن خیلی اختلاف قیمت بود

من ماه پیش رفتم با این قیمت

ولی کسایی بودن که کمتر یا بیشتر داده بودن

من هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر میشوم ... من لایق بهترین ها هستم ^_^ http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1218273 برای حاجتم یه صلوات بفرست ممنونم
من ازمایشم120وسونو160هردوتابدون دفترچه وازاد.دیروزدفترچم اومدانقدحرس خوردم من دیگ همه ازمایش وسونوها ...

من با دفترچه بیشتر از شما شد!

من هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر میشوم ... من لایق بهترین ها هستم ^_^ http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1218273 برای حاجتم یه صلوات بفرست ممنونم
یعنی با دفترچه کمتر میشه؟

اره بادفترچه سونومیشد120وازمایش90حدودا.بستگی داره کدوم شهرباشی من کرمانشاه هستم وبهترین مرکزرفتم

خدایاهمسرموک تمام زندگیمه برام نگهدارومن بشم سپربلاش مراقبش باش من عاشقشم.زندگی من شوهرم وپسرم ومامانم❤❤❤❤
اره بادفترچه سونومیشد120وازمایش90حدودا.بستگی داره کدوم شهرباشی من کرمانشاه هستم وبهترین مرکزرفتم

من مشهدم

باید از سوی خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز