2777
2789
منم عضوم، اینجا بخاطر منافع و مصالح سایت میگن چیزی نگید

وا؟چه منافعي ؟اينكه ينفر ي پيش بيني ميكنه شايد از همين طريق جون ٤نفرو نجات بده خيلي بده؟بخدا موندم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاپيك سياسي نبود ماشالا نيني يار فرصت نداد باقيشو بذارم تا بدونه اول چي ب چيه

منم یه تایپیک درباره ی فوبیام از زلزله گذاشتم

یه بنده خدایی اسم اینو اورد یه دفع نی نی یار جان وارد عمل شد با یه ضربه فیتیله پیچم کرد هم تایپیکمو توکوند هم بهم اخطار داد

حالا بیا ثابت که تایپیکم یه فوبیای ساده بوده

بچه ها خدایی ادم استرس میگیره

انقد ک تاپیک زلزله و... هس دیگه دلو رودم تو دهنمه

ولی نمیتونم نیام تو تاپیک فک میکنم یجا زلزله اومده

خدایا مررررسی که هرچی آرزو کردم دیگران بهش رسیدن!  
بچه ها خدایی ادم استرس میگیره انقد ک تاپیک زلزله و... هس دیگه دلو رودم تو دهنمه ولی نمیتونم نیام ت ...

اخه عزیزم زلزله واقعا زیاد شده پیش کی حرف بزنیم ترسمون کم تر شه

همه ترسیدن

وا؟چه منافعي ؟اينكه ينفر ي پيش بيني ميكنه شايد از همين طريق جون ٤نفرو نجات بده خيلي بده؟بخدا موندم&n ...


خب دیگه، اونی که تو کشور مسئولش هست و باید نسبت به اختراع یه حرکتی کنه ساکت و صامت نشسته سر جاش و عین خیالش نیست، بخاطر حرف زدن ازش ممکنه سایت به خطر بیفته

بچه ها خدایی ادم استرس میگیره انقد ک تاپیک زلزله و... هس دیگه دلو رودم تو دهنمه ولی نمیتونم نیام ت ...

بابا يارو كمك ميكنه ارامش بگيرين .بعدشم خب زلزله ي بلاي طبيعيه منم خيلي ميترسم ولي خوندن حرفاي اين اقا يكم ارومم كرد خاستم كمك كنم ب ارامشتون

اخه عزیزم زلزله واقعا زیاد شده پیش کی حرف بزنیم ترسمون کم تر شه همه ترسیدن

اره من مطمئنم تهران باز میلرزه 

اصلا خوب نیس خاک سست میشه

خونه ها و زمینا سست میشن

ایشالا بحق 5تن این زلزله گورشو گم کنه

همش قرو قمیشش میاد

خدایا مررررسی که هرچی آرزو کردم دیگران بهش رسیدن!  

[QUOTE=50557301]خب دیگه، اونی که تو کشور مسئولش هست و باید نسبت به اختراع یه حرکتی کنه ساکت و صامت نشسته سر جاش و عی ...[/QUOTE بعضي مثل ها بايد با طلا نوشته بشه از ماست ك بر ماست.

بابا يارو كمك ميكنه ارامش بگيرين .بعدشم خب زلزله ي بلاي طبيعيه منم خيلي ميترسم ولي خوندن حرفاي اين ا ...

من خوندم مطالبشو

اما نسبیه حرفاش 100% همون نمیشه ک

بعد الان همه جا داره میلرزه ایشون میاد میگه احتمال زلزله در فلانجا تا 10روز دیگه هس

خب این مشخصه ک میاد. الان اصفهانو یزدم ک رو گسل نیستن همش دارن میلرزن تا 2/5ریشترم اومده

خدایا مررررسی که هرچی آرزو کردم دیگران بهش رسیدن!  
منم یه تایپیک درباره ی فوبیام از زلزله گذاشتم یه بنده خدایی اسم اینو اورد یه دفع نی نی یار جان وارد ...

منم اخطار گرفتم قبلن البته يجا بود بحث سياسي بود ولي اين هيچي نبود.فقط نشون داد ني ني يار خيلي بي مطالعه هستش و خيلي عجوله و ....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792