جه میدونی؟
شما چند روز به موعدتون لک اومد؟
اخه ما مشکل داریم چند ماه اقدامیم
اینماه ای یو ای کردم
فک نکنم لانه گزینی باشه فک کنم دارم پریود میشم😔
اصلا امید ندارم چون قشنک حالات پریودی رو دارم
درد خفیف لگنی و سینه درد و الانم ک لک دیدم
هر ماه لک میبینیم دو روز قبل پریودم
الان لک صورتی دیدم