2777
2789
عنوان

ادمااا

24 بازدید | 0 پست

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت

میشه جبران کرد،

میشه معذرت خواست،

میشه توضیح داد،

اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره،

از زمانش که گذشت،

دیگه بود و نبودش فرقی نداره،

وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره،

دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست.

آدما همیشه اشتباه می‌کنن…

داستان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز