پفک_نمکی2 مدیر عضویت: 1392/11/02 تعداد پست: 7009 عنوان شهرزاد | مشاهده متن کامل بحث + 323 بازدید | 44 پست چقدر این فیلم قشنگهفصل یک و دو رو هردوتارو دوبار دیدم ولی بازم سیر نمیشم ازشعلی نصیریان که خدای فیلم بودبعدم ترانه و شهاب که معرکه اناخ اقا هاشمم که عشقهچیکار کنم تا سیر شم از دیدنشتمام دیالوگاشو حفظمبی صبرانه منتظر فصل سه هستم 1396/10/07 | 14:58 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kamyab عضویت: 1386/11/11 تعداد پست: 3238 من فصل ۱ رو دوبار دیدم ولی فصل ۲ خیلی مسخره بود اصلا معلوم نبود چی شد
سلیناااااا عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4114 فصل سه فک کنم دوباره باهم ازدواج کنن البته حدس میزنم امكان نداره اونم با گندي ك شهاب زد اين كاربري مال خواهرمه منم با مال اون ميام من مادر شوهرم فوت شده چند روزه و مادر شوهر خواهرم باهاش زندگي ميكنه و اذيتش ميكنه 😒
پفک_نمکی2 مدیر استارتر عضویت: 1392/11/02 تعداد پست: 7009 من فصل ۱ رو دوبار دیدم ولی فصل ۲ خیلی مسخره بود اصلا معلوم نبود چی شد خوب بود کهولی خب قبول دارم یک عالی بود
پفک_نمکی2 مدیر استارتر عضویت: 1392/11/02 تعداد پست: 7009 امكان نداره اونم با گندي ك شهاب زد میگم شاید به خاطر بچه بره چون فرهاد احتمالا میمیره
گیسو28 عضویت: 1394/09/03 تعداد پست: 105524 من حس کردم امید میمیره😕😕اون کیه ک میمیره و همه اینقدر شدید داغدار میشن گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
aramesh20 عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 3295 من قسمت اخر فصل دو رو ندیدم عمه بلقیس فوت کرد؟🤔🤔 😀 عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم ! این ما نیستیم که داریم زندگی می کنیم این زندگیه که داره مارو... 😣😣
پفک_نمکی2 مدیر استارتر عضویت: 1392/11/02 تعداد پست: 7009 من قسمت اخر فصل دو رو ندیدم عمه بلقیس فوت کرد؟🤔🤔 اره یه نفر از تراس انداختش پایین و مردفک.کنم اکرم انداختش
گیسو28 عضویت: 1394/09/03 تعداد پست: 105524 میگم شاید به خاطر بچه بره چون فرهاد احتمالا میمیره ن فک نکنم فرهاد باشه🤔🤔 گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
aramesh20 عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 3295 خیلی فیلم قشنگیه😍 😀 عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم ! این ما نیستیم که داریم زندگی می کنیم این زندگیه که داره مارو... 😣😣
sunnyy عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 2638 من به ابد و یک روز این حسو دارم. دیالوگاشو حفظم. هرچی ام تلویزیون میذاره میشینم باز نگاه میکنم.
گیسو28 عضویت: 1394/09/03 تعداد پست: 105524 اره یه نفر از تراس انداختش پایین و مرد فک.کنم اکرم انداختش آره اکرم بود انگار... گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
aramesh20 عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 3295 اره یه نفر از تراس انداختش پایین و مرد فک.کنم اکرم انداختش 😦 حیف شد 😩 😀 عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم ! این ما نیستیم که داریم زندگی می کنیم این زندگیه که داره مارو... 😣😣
aramesh20 عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 3295 آره اکرم بود انگار... انقد از اون اکرم حرصم میگیره😬 😀 عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم ! این ما نیستیم که داریم زندگی می کنیم این زندگیه که داره مارو... 😣😣
aramesh20 عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 3295 من به ابد و یک روز این حسو دارم. دیالوگاشو حفظم. هرچی ام تلویزیون میذاره میشینم باز نگاه میکنم. من از ابد و یک روز هیچی نفهمیدم 😀😫 😀 عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم ! این ما نیستیم که داریم زندگی می کنیم این زندگیه که داره مارو... 😣😣
گیسو28 عضویت: 1394/09/03 تعداد پست: 105524 انقد از اون اکرم حرصم میگیره😬 ایکبیری باردارم هست😕😕😕 گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”