2777
2789
عنوان

شهرزاد

| مشاهده متن کامل بحث + 323 بازدید | 44 پست
فصل سه فک کنم دوباره باهم ازدواج کنن البته حدس میزنم

امكان نداره اونم با گندي ك شهاب زد

اين كاربري مال خواهرمه منم با مال اون ميام من مادر شوهرم فوت شده چند روزه و مادر شوهر خواهرم باهاش زندگي ميكنه و اذيتش ميكنه 😒

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من حس کردم امید میمیره😕😕اون کیه ک میمیره و همه اینقدر شدید داغدار میشن

گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
میگم شاید به خاطر بچه بره چون فرهاد احتمالا  میمیره

ن فک نکنم فرهاد باشه🤔🤔

گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
اره یه نفر از تراس انداختش پایین و مرد فک.کنم اکرم انداختش

آره اکرم بود انگار...

گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
اره یه نفر از تراس انداختش پایین و مرد فک.کنم اکرم انداختش

😦 حیف شد 😩

😀 عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم !            این ما نیستیم که داریم زندگی می کنیم این زندگیه که داره مارو... 😣😣
من به ابد و یک روز این حسو دارم. دیالوگاشو حفظم. هرچی ام تلویزیون میذاره میشینم باز نگاه میکنم.

من از ابد و یک روز هیچی نفهمیدم 😀😫

😀 عاغا من به یه نتیجه ای رسیدم !            این ما نیستیم که داریم زندگی می کنیم این زندگیه که داره مارو... 😣😣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز