کمال گرایی خیلی بده اینکه هیچ وقت از خودت راضی نباشی اینکه همیشه بخوای یا صد صد باشی یا صفر صفر اینکه همش بترسی از هم جنسای خودت عقب بیوفتی و در عین حال هیچی راضیت نکنه و اینکه هیچ وقت نتونی ی راهی رو بری جلو ادامه بدی تا تهش
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اخه من در عین کمال گرایی هم میشینم پامومیزارم روی پام تا ی فرجی بشه ولی از طرفی کمال گرایی منو دیوانه کرده مثلا کاری رو انجام میدم تا نصفه انجام میدم ولی چون تا تهش نرفتم به خاطر تنبلیم این منو عذاب میده چون کمال گرام