ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9735 عنوان قولنامه 64 بازدید | 7 پست داداشم بابرادر زنش دارن ی وسیله میخرن شراکتی.. حالا محضری قولنامه زدن... میگه سندو بزنیم ب نام برادر زنم از اون مالیات نمیگیرن........ حالا همون قولنامه محضری هم قبوله؟ نشون میده ک دو دونگش بنام داداشمه؟ 1403/11/06 | 22:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فرهان۱۲۳ عضویت: 1403/10/20 تعداد پست: 1863 بله هیچ مشکلی نداره حتی یک نامه هم بین خودشون بنویسن وامضاواثرانگشت بدن ودونقر نامه روبعنوان شاهدامضا کنن قابل قبوله نگران نباشید
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9735 بله هیچ مشکلی نداره حتی یک نامه هم بین خودشون بنویسن وامضاواثرانگشت بدن ودونقر نامه روبعنوان شاهدامض ... اخه میگه سندو بزنن بنام برادر زنش... نکنه بنام اون شه... ولی تو محضر قولنامه محضریش بنام داداشم هس
فرهان۱۲۳ عضویت: 1403/10/20 تعداد پست: 1863 بگوبعدازاینکه سندزدن بنام برادرزنش یک نامه هم بین خودشون بنویسن که نصف متعلق به داداشته ودونفرحتتتتمابعنوان شاهدامضاکنن
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9735 بگوبعدازاینکه سندزدن بنام برادرزنش یک نامه هم بین خودشون بنویسن که نصف متعلق به داداشته ودونفرحتتتتم ... میگه تو قولنامه محضری قانونی زدن بنامش
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9735 جهت محکم کاری بنویسن بدنیست اره مینویسن سوالم اینه ایا این قولنامه محضری اعتباری داره؟
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9735 جهت محکم کاری بنویسن بدنیست ن علاوهدبر نامه گفتم که قولنامه محضری دارن بنام داداشمه نصفش..... حالا سند اگ بنام برادرزنه بزنن قولنامه باطل نمیشه؟