پریودم بسته نوار بهداشتی رو کامل با خودم برده بودم دستشویی
یه دونه استفاده کردم
از دستشویی خاستم بیام بیرون دیدم پسر پنج سالم میره اتاق
گفتم میری اتاق اینم ببری گفت اره
بسته نوار بهداشتی رو دادم بهش برد
دیگ نپرسید چیه و اینا
گفتم بزار تو کشو پمادها گفت باشه
کار بدی کردم دادم دستش برد؟؟
ینی رو اینجور چیزا باید حساس بشم یا نه؟
بخدا اولین تجربمه نمیدونم🥲