2777
2789

چند وقت بگذره فراموشت میشه نگران نباش

فقط سعی کن به هیچکدوم فکر نکنی 

منظورم اینه یکیو اولویت کنی برا خودت چون هردو واقعی نیستن

شکوه آزادی همینه ، باید گذاشت همه حرف بزنن تا بفهمیم یه سری افراد شامپانزه ای بیش نیستن .

میگن یک روز یک دختری میاد به کوروش کبیر میگه من عاشقت شدم برام محترمی 

کوروش میگه من که درمقابل برادرم چیزی نیستم اگه برادرمو ببینی عاشقش اون میشی 

بعد میگ‌برادرم پشت سرته 

دخترته تا برمیگرده میبینه کسی نیست اونجا کوروش میگه اگه واقعا عاشق من بودی هیچکقت پشت سرتو نگاه نمیکردی 

توام اگه اولی رو واقعا میخاستی هیچ وقت دومی رو جایگرین نمیکردی

« قرن ها بعد اگر قبرِ مرا نبش کنندکفنی نیست، تنی نیست، ولی بوی تو هست »

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند وقت بگذره فراموشت میشه نگران نباشفقط سعی کن به هیچکدوم فکر نکنی منظورم اینه یکیو اولویت کنی برا ...

اخه من نیستم دختری ک بااحساس کسی بازی کنم واقعا دوس دارم اولی دلسرد شدم چون خاستگاری نیومد 

جذابیتش اینجاست شوخی نیست قشنگ من😂خب رابطه های الان موندگار نیستن ب شوهرم خیانت نکردم ک اینطوری میگ ...

نه دقیقا قسمت ناخوشایندشه اگ واقعیت باشه

تعهد فقط به همسر نیست توی قلب ادمه پس تعهد به پارتنرم مهمه

درسته رابطه های الان موندگار نیستن اکثرا پس مجبور نیستی با کسی بری تو رابطه چون زندگیت کم کم زوال پیدا میکنه(هرچند الانم شده)

تابوشکنی از یک سری چیزهای منفی در جامعه هم اصلا کار درستی نیست و آسیب زاست پس اگ نمیتونی با خودت و زندگیت کنار بیای توی شبکه اجتماعی حرفی نزن حداقل دراین باره

واقعا از صمیم قلبم اینارو گفتم نه توهین✨

شکوه آزادی همینه ، باید گذاشت همه حرف بزنن تا بفهمیم یه سری افراد شامپانزه ای بیش نیستن .

جذابیتش اینجاست شوخی نیست قشنگ من😂خب رابطه های الان موندگار نیستن ب شوهرم خیانت نکردم ک اینطوری میگ ...

اره همینوبگو والا الان هیچ کس پیدانمیشه ک باکسی دوست نبوده باشه  درخواست دوستیمو قبول میکنی 

اخه من نیستم دختری ک بااحساس کسی بازی کنم واقعا دوس دارم اولی دلسرد شدم چون خاستگاری نیومد

میدونم نیستی

این اتفاقی هم که برات افتاده طبیعیه ممکنه یه ریشه ای داشته باشه (البته اتفاق عادی ای نیست!)

با مشاور صحبت کن 

شکوه آزادی همینه ، باید گذاشت همه حرف بزنن تا بفهمیم یه سری افراد شامپانزه ای بیش نیستن .

نه دقیقا قسمت ناخوشایندشه اگ واقعیت باشهتعهد فقط به همسر نیست توی قلب ادمه پس تعهد به پارتنرم مهمهدر ...

خب قشنگم الان بهتره تجربه این چیزارو داشته باشی نگو نه که هرکیو دیدم افتاب مهتاب ندیده ازدواج کرد زندگیش به.. کشیده شد چون یا بلد نیستن چطوری با ی مرد برخورد کنن یا میبینن وایی چقد خوبه بزا برم سراغ مردای بقیه! 

بعدشم موضوع تاپیک همینه اسی مشکلشو گفت و منم گفتم مشکل تورو دارم! پس اگه اذیت میشین یا وارد نشین یا احترام بزارین قشنگم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز