دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان حس ششم 19 بازدید | 1 پست کسی هس سوالمو جواب بده جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1403/11/05 | 18:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 @artata اقای دهقان یه شرکت داره. شنبه باهاش حرف بزنم قبول میکنه منو واسه بعد عید استخدام کنه ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم