2777
2789
عنوان

سقط جنین

154 بازدید | 19 پست

سلام من باردار شد هفته ۷ رفتم سونو همه چیز عالی بود، ضربان قلبم داش، ویار شدید داشتم تا اینکه دو هفته مونده ب غربالگری اول حالت تهوع ام قطع شد، فک کردم خوب شدم، اما برای غربالگری ک رفتم، ساک حاملگی خالی بود، دکتر تعجب کرد گف حتما حامله نیستی تا اینکه برگه ازمایشم+ سونو اولو رو نشون دادم، انگار بچه تو شکمم مرده بود اما اثری ازش نبود لکه بینی دو روز قبل از سونو غربالگری ام شروع شد اما اینقدر کم بود ک همه میگفتن طبیعیه، من مجبور شدم کورتاژ کنم، ج ازمایشم گفتن مشکلات کروموزومی بوده، اما بچه من همه چیزش عادی بود حتی ضربان قلب داشته مگه ممکنه، گیجم هنوووز😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب ضربان قلب ممكنه داشته باشه.مشكل كروموزومي يعني يه چيزي مثل سندروم داون.ولي مال جنين شما خيلي شديد بوده خودش سقط شده.

ميدونم ناراحتي عزيزم.ولي تحمل كن.كم كم حالت بهتر ميشه.

👩🏻
ج سونو رو بردم پیش دکترم گفت هیچی ازت دفع نشده دامان باید کورتاژ کنی تا کامل تخلیه بشه

اخه ضربان قلبم خوب بود، تو ۷ هفته تشکیل شده بود،بعد از دوماه از این ماجرا هنوز ناراحتم اما بچه اولم بود

به نظرم سونوی اولی اشتباه کرده بوده که گفته جنین هست و ضربان داره

چون برای خودم پیش اومد. سونوی اول گفت همه چی اوکیه. غربالگری اول گفت اصلا ساک خالیه.

سونو اولی اشتباه کرده بوده

تا غزل هست دل غمزده ات مال من است........من به دنبال تو، چشم تو به دنبال من است........

[QUOTE=50425873]به نظرم سونوی اولی اشتباه کرده بوده که گفته جنین هست و ضربان داره چون برای خودم پیش اومد. سونوی اول ...[/

اخه صدای ضربان قلبشو خودم شنیدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز