2777
2789
عنوان

یه کاری کردم

33 بازدید | 0 پست

ناراحتم...پسرای همکلاسیم،هم خوابگاهیشون ازم خوشش اومده بود هوس اینا نه واقعا پسر خوبی بود منم قبول کردم و گفتم فقط درحد اشنایی یبارم رفتیم بیرون و ازش خوشم نیومد.هرچی غیرمستقیم ردش میکردم نمیرفت و یکم طول کشیدتهش تموم کردم... حس میکنم تو خوابگاه بگه بامن تو رابطس و کلا بد میشه واسم... از اولم تو رودبایستی قبول کردمش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792