2777
2789
عنوان

پدرشوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 670 بازدید | 35 پست

خدابیامرزشون روحشون قرین رحمت و آرامش🌺🌺

خودت و اذیت نکن این حس عذاب وجدان هم بخشی از مراحل سوگواریه

واسش خیرات بده، قطعا اون بنده خدا قدردان محبت و زحمات شما هست

خدا بهت خیر بده🌹🌹

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
خدا ببخشه؟؟؟وظيفه اين طفلك نبوده كه

وظیفش نبوده ولی قبول کرده بهش رسیدگی کنه برای رضای خدا بهش رسیده دستشم دردنکنه

ولی خب یه ادمی که توانایی هیچی نداره رو یهو. ولکنی خداروخوش میاد؟لااقل میگفت به کسی دیگه

گناه داشته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا رو شکر یک هفته ای که پدر شوهرم پیشم بود خوب رسیدگی کردم و تو خونه خودم فوت شد عذاب وجدان ندارم

الان این کامنتت چ کمکی ب اسی میکنه ؟

( شعور )داشته باشید (لایک نکنید)شعور )داشته باشید (لایک نکنید)لایک نکنید)لایک نکنید

خیلی درکت می کنم . چون شبیه این اتفاق برای من افتاده. اشتباه بزرگ و ناخواسته ای از سر خستگی کردی ولی ...

شوهرم نه غلط کنه ناراضی باشه چون خودش یک هشتم من هم به پدرش نمیرسید من خودم ناراحتم که چراخوب شکمش سیر نکردم نکنه گرسنه وتشنه این دنیارو ترک کرده باشه

کاش یجوری بمیرم که محتاج کسی نباشم،دلم گرفت براش🥺

اما تو تقصیری نداری ادم یجاهایی کم میاره همین که اینهمه سال تحمل کردی واقعا دمت گرم

در گریختن رستگاری نیست                                           بمان و چیزی از خودت بساز که نشکند 🌱📚💡
خدا رو شکر یک هفته ای که پدر شوهرم پیشم بود خوب رسیدگی کردم و تو خونه خودم فوت شد عذاب وجدان ندارم


اگه یک هفته ت ، یک سال میشد چنین حرفی نمی زدی

رسیدگی و و آرامش وجدان و...

تو دانی و عالمی سراسر دانند گر از تو خموشم از فراموشی نیست!
شوهرت اگه قدردان بودن خونه رو لاقل سه دنگ ميزدن به نامت به پاس تمام زحماتتون

آتیش بیار معرکه نشو بانو جان😉😉

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
آتیش بیار معرکه نشو بانو جان😉😉

اتيش بيار نميشم 

ميخام بگم بهش وظيفه ايي حتي بابت اون نه سال نداشته كه بخاطر اينكه يك هفته انجام نداده عذاب وجدان داشته باشهشوهرش بايد داشته باشه اون مرحوم به اين زن بدهكاره چون حقشو بايد به خودش ميداد نه پسرش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز