2777
2789
عنوان

بارداری بیا

147 بازدید | 34 پست

ببخشید سونو گرافی تشکیل قلب گرفتم سن حاملگی رو گفت که هفت هفته هست من رو همون حساب پیش میرم 

چون خودم حساب دقیق ندارم 

بعد اونوقت ان تی رو چند روز دیگه بگیرم همین سن رو میگه 

یا این ور اون ور میشه سن حاملگی ؟؟

معجزه شکر گزاری...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند روز فرق میکنه 

برای من ۳ روز فرق میکنه 

آن تی دو هم ۱۲ تا ۱۳ هفته میتونی بری

دل ِما دریای ِصدها کهکشانِ صَبر است 🦋  تازگیا کنج دلم دلبری خونه کرده 🥰   قند دلم خیلی دوست دارم معجزه خدا بمونی برامون برای گرفتن دستات لحظه شماری میکنم مامانی قربونت برم ک اومدی تو دلمی. 🩷 ۱۴۰۳/۵/۱۱بی بی چکم مثبت شدو بهترین ماه  هدیه خدا برای تولدم 😍🩷😭
تا جایی که یادمه عقب تر میگفت همش ولی ممکنه جلوترم بگه ببین یه سوال من بعد چند سال دوباره نی نی سایت ...

عکس نمیشه گذاشت 

میشه ولی طول می‌کشه خراب شده همه با لینک میزارن 

تاپیک میشه من الان گذاشتم که

معجزه شکر گزاری...

شما می رفتی جلو می گفت یا عقب تر میشد از حساب خودت ؟

با حساب خودم یک هفته جلو بود 

اولین سونو تاریخ زایمانو زد ۱۹ 

ولی ان تی زد ۱۶ 

آنومالیم رفتم اونم ی تاریخی گفت 

ولی اصل کاری ان تی تاریخ زایمانو با ان تی میرن 

دل ِما دریای ِصدها کهکشانِ صَبر است 🦋  تازگیا کنج دلم دلبری خونه کرده 🥰   قند دلم خیلی دوست دارم معجزه خدا بمونی برامون برای گرفتن دستات لحظه شماری میکنم مامانی قربونت برم ک اومدی تو دلمی. 🩷 ۱۴۰۳/۵/۱۱بی بی چکم مثبت شدو بهترین ماه  هدیه خدا برای تولدم 😍🩷😭

پیشنهاد میکنم اپلیکیشن مامانا رو نصب کنی 

هفته هاتو بهت میگه خیلی خوبه

دل ِما دریای ِصدها کهکشانِ صَبر است 🦋  تازگیا کنج دلم دلبری خونه کرده 🥰   قند دلم خیلی دوست دارم معجزه خدا بمونی برامون برای گرفتن دستات لحظه شماری میکنم مامانی قربونت برم ک اومدی تو دلمی. 🩷 ۱۴۰۳/۵/۱۱بی بی چکم مثبت شدو بهترین ماه  هدیه خدا برای تولدم 😍🩷😭
با حساب خودم یک هفته جلو بود اولین سونو تاریخ زایمانو زد ۱۹ ولی ان تی زد ۱۶ آنومالیم رفتم اونم ی تار ...

ان تی از همه درسته 

از رو اون حساب می کنه ؟

معجزه شکر گزاری...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز