2777
2789
عنوان

اخر شب😅💔

47 بازدید | 0 پست

به نظرم غمگین‌ترین مکالمه‌ی آدم اونیه که آخر شب توی خلوت خودت با خودت دعوا. میکنی،خودتو سرزنش میکنی چون به آدمای بی‌لیاقت اهمیت دادی،از خودت بدت میاد چون سر بعضی از آدما اشک ریختی در آخرم خودت اشکاتو پاک میکنی و میگی کمتر غصه بخور همه چی درست میشه!🚶‍♀💔

داستان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز