2777
2789
عنوان

ریتالین

| مشاهده متن کامل بحث + 1602 بازدید | 109 پست
اسنپ، ریتالین ، داروی خاص، نسخه مهر و امضای دکتر، شناسنامه و کارت ملی بیمار و والدین 😐😑

شما تا حالا از اسنپ دارو گرفتی؟

من قرص هورمونی میخوام بگیرم 

قدر بارون های انزلی باریدم من🌧️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نگرانتم نکن

(دورنگم)🎴تو مغزم خیلی صدا هس خیلی، تو سرم جنگله             صبح که از خواب پا میشم دلم میخواد کسی نباشه باهام حرف بزنه،میخوام از خونه که میرم بیرون کسی منتظرم نباشه، برگردم دل کسی تنگ نشه واسم،☻️۰ میخوام تنها باشم                                          در من تيمارستانی قصد شورش داره....یخیال پرداز روان           گیاه‌خوار💚 intjفمینیست💜  عاشق علم ونجوم👩🏻‍🚀فیلم باز فیلم خواستی ژانر مورد علاقت رو بگو چندتا بهت پیشنهاد بدم🧸 کیدراما عشقمه :)    من درون دنیای که تو مغزمه زندگی میکنم من صدا های تو مغزم میشنوم که واقعیت نداره من با افرادی که تو ذهنمه خوشحالم من با اشخاص غیر واقعی زندگی میکنم  روزی به مشکلاتی که اکنون رنجم میدهد خواهم خندید...و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهم شد:)                       this is måneskin🫀متفاوت باش... مثلا بشین رو تلویزیون مبل ببین

لطفا  ب خودت بیا میتونیم حرف بزنیم 

(دورنگم)🎴تو مغزم خیلی صدا هس خیلی، تو سرم جنگله             صبح که از خواب پا میشم دلم میخواد کسی نباشه باهام حرف بزنه،میخوام از خونه که میرم بیرون کسی منتظرم نباشه، برگردم دل کسی تنگ نشه واسم،☻️۰ میخوام تنها باشم                                          در من تيمارستانی قصد شورش داره....یخیال پرداز روان           گیاه‌خوار💚 intjفمینیست💜  عاشق علم ونجوم👩🏻‍🚀فیلم باز فیلم خواستی ژانر مورد علاقت رو بگو چندتا بهت پیشنهاد بدم🧸 کیدراما عشقمه :)    من درون دنیای که تو مغزمه زندگی میکنم من صدا های تو مغزم میشنوم که واقعیت نداره من با افرادی که تو ذهنمه خوشحالم من با اشخاص غیر واقعی زندگی میکنم  روزی به مشکلاتی که اکنون رنجم میدهد خواهم خندید...و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهم شد:)                       this is måneskin🫀متفاوت باش... مثلا بشین رو تلویزیون مبل ببین

وای تو فقط 17-18 سالته؟...حیف جوونیت دختر ،حیف کارای نکرده ات ، حیف ارزوهایی که حتی تصور کردنش هم واسه بعداین سنه نبود؟ هنوز کلی شور و شوق واسه چشیدن و تجربه واسه کسب کردن داری، مطمئنم شرایطتت خیلییی سخته چون همینطور الکی که نمیای چنین کاری کنی، ولی باور کن موقته،نه همه شون ،ولی خیلیاشونن موقتن و میگذرن و تو میمونی با زخمای اسیب به خودت و تعجب از بی عقلی الانت...

entp +پاره در راه علم + قطعا پزشک اینده!  I'm not a freak I just thaught it was carnival!  /8w7//نه ولی جدی دیدید اینجام بگید برو درس بخون، من کنکوریم دیگه،  یه ایل چشمشون به منه♡
لطفا ب خودت بیا میتونیم حرف بزنیم

چی شده؟ چرا میخواد خودشو بکشه؟ 

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز