bahar666666 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/02 تعداد پست: 745 عنوان بچه ها نمیشه 147 بازدید | 17 پست همه مردای عالم رو با اون مقایسه میکنم هیچیکی به دلم نمیشینه اینم عشق یه طرفست مال من نیستتو قلبمه ولی واقعیت چقدر ها ازم دوره 1403/11/02 | 03:24 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
22mahsa_pourya عضویت: 1403/06/23 تعداد پست: 2995 باهاش صحبت کناگه نظرش مکفی بود چاره ای جز فراموشی نیست خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش ...بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
bahar666666 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/02 تعداد پست: 745 باهاش صحبت کناگه نظرش مکفی بود چاره ای جز فراموشی نیست چی بگم
پااار3آ،،،، عضویت: 1403/10/16 تعداد پست: 314 برونفره بعدی آقا هستم،روانشناسی، کلید درک عمیق انسانها و احساسات.
simplehart2 عضویت: 1403/11/02 تعداد پست: 28 کاش اکانتم رو نترکونده بودن دو دیقه پیش 🥲💔منم تاپیک داشتم راجبش ولی خبعشق کلا خیلی کوفته به خودت میای میبینی یه افسردگی و یه ذهن مشغول برات هدیه گذاشته و خودشم نیس🙂
22mahsa_pourya عضویت: 1403/06/23 تعداد پست: 2995 چی بگم حستو بهش بگونباید عمرتو هدر بدی...زندگی کوتاه و باارزشه خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش ...بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
simplehart2 عضویت: 1403/11/02 تعداد پست: 28 حستو بهش بگونباید عمرتو هدر بدی...زندگی کوتاه و باارزشه ولی مردا ادمایی نیستن که بشه بشون ابراز علاقه کرد خوردت میکنن:))
bahar666666 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/02 تعداد پست: 745 حستو بهش بگونباید عمرتو هدر بدی...زندگی کوتاه و باارزشه فهمیده فاصله گرفت دکم کرد کاش قلب اونم مثل من بود و برام میتپید
bahar666666 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/02 تعداد پست: 745 ولی مردا ادمایی نیستن که بشه بشون ابراز علاقه کرد خوردت میکنن:)) چرا اخه
22mahsa_pourya عضویت: 1403/06/23 تعداد پست: 2995 ولی مردا ادمایی نیستن که بشه بشون ابراز علاقه کرد خوردت میکنن:)) نه اونا هم آدمن....میشه گفت خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش ...بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
22mahsa_pourya عضویت: 1403/06/23 تعداد پست: 2995 فهمیده فاصله گرفت دکم کرد کاش قلب اونم مثل من بود و برام میتپید پس شخصیت خودتو خورد نکنپشیمون میشیفراموشش کن خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش ...بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
simplehart2 عضویت: 1403/11/02 تعداد پست: 28 نه اونا هم آدمن....میشه گفت اره وقتی پای غرور باشه همه چی ممکنه