.دیروز منم دکتر بودم .معاینه کرد .گفت دهانه رحمت نرمه 1 سانت بازه .از دیروز میگیره ول میکنه دردهام .تهوع دارم .چیزی نمیتونم بخورم .بعصی موقع هادرد هام شدیده بعضی موقع ها کم تر .😢 چیکار کنم یعنی برا منم وقتشه
بهترین ها براشون .زیر سایه پدر مادر 😍😍😍 دیروز دکترم گفت 1 سانت باز شدی درد داشتم .میگرفت و ...
ممنون عزیزم من دو سه روز از چهل هفته گذشته بود.وقتی به حالت رکوع میرفتم دردم کم میشد.راستش دخترم۲۷اسفند به دنیا اومد منم چون نمیخواستم باور کنم درد زایمان هست مدام به خودم میگفتم نه به خاطذور ساندویج دیشب هس مسموم شدم ولی دیدم ول نمیکنه بلاخره مجبور شدم برم بیمارستان.وقتی رفتم شش سانت باز شده بود.
«زمانه عجیبی است! برخی مردمان امام گذشته را عاشقند ، نه امام حاضر را...میدانی چرا؟ امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر میکنند اما امام حاضر را باید فرمان برند! و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...» (شهید آوینی)
مثلا یک دقیقه میگرفت میرفت تا نیم ساعت دیگه.تو ماشین تقریبا به هر ده دقیقه رسیده بود دیرتر میرفتم باید تو ماشین زایمان میکردم.
«زمانه عجیبی است! برخی مردمان امام گذشته را عاشقند ، نه امام حاضر را...میدانی چرا؟ امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر میکنند اما امام حاضر را باید فرمان برند! و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...» (شهید آوینی)