hazan1403 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 5202 عنوان بارداری 496 بازدید | 8 پست سلام دوستان من ماه قبل قرص اورژانسی خوردم بعدسرتاریخ پریودشدم ومشکلی نبود الان چن روزه عقب انداختم ممکنه ازقرص باشه ممنون میشم اگ کسی تجربه مشابه دارع راهنمایی کنه تایکم ازاسترسم کم شه 1403/11/01 | 16:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختذلنپت عضویت: 1403/08/29 تعداد پست: 3964 تهوع، لکه بینی، تکرر ادار، استفراغ و سردرد و سرگیجه داری عزیزم؟
hazan1403 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 5202 تهوع، لکه بینی، تکرر ادار، استفراغ و سردرد و سرگیجه داری عزیزم؟ نه فقط یباری سرم گیج رف چن شب پیشاصن علایم دیگ ندارم ن ترشح ن هیچی کلاانگاری خبری نیس
دختذلنپت عضویت: 1403/08/29 تعداد پست: 3964 نه فقط یباری سرم گیج رف چن شب پیشاصن علایم دیگ ندارم ن ترشح ن هیچی کلاانگاری خبری نیس خب پس احتمالا نه نیستی عزیزمحالا یه بی بی چکم بزن مطمئن بشی
hazan1403 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 5202 خب پس احتمالا نه نیستی عزیزمحالا یه بی بی چکم بزن مطمئن بشی ۲۲آذر قرص اورژانسی مصرف کردمالان فعلازودنیس برتست بارداری؟
دختذلنپت عضویت: 1403/08/29 تعداد پست: 3964 ۲۲آذر قرص اورژانسی مصرف کردمالان فعلازودنیس برتست بارداری؟ اگه می خوای بی بی چک بزن