2789
عنوان

کیست مویی❌❌❌❌

147 بازدید | 15 پست

سلام یکی از بستگان من ۳ تا سوراخ انداره سر سوزن یکوووچولو یکیش بزرگ تره ولی خیلی ریزن بالای خط باسنش داره 




من تا دیدم سرچ کردم دیدم نوشته کیست مویی ولی نه ترشح داره نه عفونت نه قرمری و سفتی و... و تا الان هیچ دردی نداشته حالا ۲ روز پیش می‌گفت درد گرفته چون زیاد نشست رو زمین بخاطر یه سری کاراش ولی الان میگه دردش خیلی کم شده 




بنظرتون کیستش تو چه مرحله ای؟ اولاشه؟ لازمه بره لیزر کنه الان یا بزاره برسه به زمانی که چرک بیاد ازش ؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه دیدم همه علامتشون ترشح از ناحیه بوده ولی اون اصن ترشحی نداره

شوهر منم نداشت اما رفت دکتر گفت خیلی وقته داشتی و نمی‌دونستی .نگران نباش با لیزر که خیلی عمل راحتی بود

نا امید از تمام دارو ها...نا امید از دعای هر ساعت...چشمم اما خلاف پاهایم ،رو به دروازه ی خراسان است!
شوهر منم نداشت اما رفت دکتر گفت خیلی وقته داشتی و نمی‌دونستی .نگران نباش با لیزر که خیلی عمل راحتی ب ...

برای همسرتون بعد لیزر بخیه زدن؟ خواهرم می‌ترسه میگه بخیه نزنن انجام نمیدم


شوهر منم نداشت اما رفت دکتر گفت خیلی وقته داشتی و نمی‌دونستی .نگران نباش با لیزر که خیلی عمل راحتی ب ...

بخیه زدن برای همسرتون؟ میتونید نوع لیزری رو در چه حالت بخیه نمیزنن؟

برای همسرتون بعد لیزر بخیه زدن؟ خواهرم می‌ترسه میگه بخیه نزنن انجام نمیدم

نه بخیه نزدن یه زخم بود که گود بود و داخلش رو باید تمیز میکردم و پماد میزدم یه گاز داخلش فرو میکردم و یه گاز هم روش میذاضتم و میبستم .این پروسه البته درد نداشت و اصلا خونی چیزی نبود .رفتیم کلینیک کلا یک ساعت داخل بود یه خواب سبک بهش داده بودن بعد هم با هم اومدیم خونه درد اصلا نداشت

نا امید از تمام دارو ها...نا امید از دعای هر ساعت...چشمم اما خلاف پاهایم ،رو به دروازه ی خراسان است!
نه بخیه نزدن یه زخم بود که گود بود و داخلش رو باید تمیز میکردم و پماد میزدم یه گاز داخلش فرو میکردم ...

کم کم خودش بسته شد شوهرم ۴ روز بعد عملش هم رفت سر کار اصلا مشکلی نیست بگو نترسه فقط زود بره سراغش

نا امید از تمام دارو ها...نا امید از دعای هر ساعت...چشمم اما خلاف پاهایم ،رو به دروازه ی خراسان است!
بخیه زدن برای همسرتون؟ میتونید نوع لیزری رو در چه حالت بخیه نمیزنن؟

نه بخیه نزدن بالا براتون گفتم

هفته بعد یکی از دوستاش که بازم خیلی وقت بود داشت و میترسید از عمل شوهر منو که دید رفت اونم لیزر بعد اون برشش خیلی عمیق بود خانمش میگفت اندازه یه دست تا مچ داخلش میرفته!برای شوهر من اندازه یه بند انگشت بود.اما دوست شوهرم اذیت نشده بود و دردی نداشت.

انگار بخیه نزنند کلا بهتره چون داخلش مرتب تمیز میشه

نا امید از تمام دارو ها...نا امید از دعای هر ساعت...چشمم اما خلاف پاهایم ،رو به دروازه ی خراسان است!
کم کم خودش بسته شد شوهرم ۴ روز بعد عملش هم رفت سر کار اصلا مشکلی نیست بگو نترسه فقط زود بره سراغش

چقدر طول کشید حفره پر شه؟ خواهرم خوابگاهی دانشجو شهرستان کلا ۳ هفته تهرانه پر میشه تا اون موقع ؟

انشالا همسرتون پر توان باشن

چقدر طول کشید حفره پر شه؟ خواهرم خوابگاهی دانشجو شهرستان کلا ۳ هفته تهرانه پر میشه تا اون موقع ؟انشا ...

تقریبا یک ماه طول کشید و اون اواخر دیگه خودشم می‌تونست پانسمانش رو عوض بکنه .بعضیا میگفتن عسل توش بریزید زودتر پر میشه ما زدیم اما همسرم خارش می‌گرفت زخمش اما من خیلی شنیدم که عسل هم روند بهبود رو خیلی تسریع می‌کنه.به نظرم با دکتر مشورت بکنید که مقدار زخمش چطور میشه فکر کنم سه هفته خیلی خوب باشه .

خیلی ممنونم

نا امید از تمام دارو ها...نا امید از دعای هر ساعت...چشمم اما خلاف پاهایم ،رو به دروازه ی خراسان است!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792