سلام بچها من پسرم دوسال و یک ماهشه هنوز شبا بیدار میشه و شیر میخوره ، شیر خشک، بعضی شبها ک خیلی زیاد میخوره تا صبح اینقدر ک صبحا تمام لباساش خیسه از پوشک میزنه بیرون، مثلا دیشب چهار پنج بار ۱۸۰ میل خورده، طول روز هم هی میگه شیر شیر، شام خوب بهش میدم میخوره فک نمیکنم از گرسنگی باشه، اگر هم بهش شیر ندم گریه زاری میکنه. تمام دندوناش رشد نکردندهنوز دوتا دیگه اسیاب داره ک باید در بیاد میگم شاید برای دندونه. قبلا پستونک میخورد ، اینقدر همه گفتن زود بگیر منم گرفتم ، وقتی پستونک گرفتم یک هفته چیزی نگفت بعد یک هفته یادش اومد و دنبالش می گشت ولی خب از این مرحله چهار ماهی میگذره،
کسی تجربه ای مثل من داره؟ چیکار کنم؟ واقعا خسته شدم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.