2777
2789
عنوان

حق الناس

96 بازدید | 8 پست

باسلام من چند وقت پیش چند مقدار شارژ از یه خانمی که همسایمون برداشتم این خانوم شوهرشون فوت شده وبه منگفت براش بسته بگیرم منمچند از شارژش برداشتم اما الان پشیمونم میخوام بهش بگم اما روم نمیشه به نظرتون اگه به کسی دیگه بگم بهش بگه وشارژ برگردونم اشکال نداره

باید علاوه بر جبران حلالیت هم بطلبی ، ببین چجوری میشه حلالیت هم بطلبی ❤️

نظرات من خارج از زندگی شخصی شماست ، پس هر جور که خودتون میدونید توی زندگیتون انجامش بدین ❕️🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نیاز نیست بگی براش غیر مستقیم شارژ بفرست 

که زیر دینش نباشی 

🖌️تو زندگی ما یک سری آدما هستند که ...!!!               تو در معاشرت باهاشون اونا را عمیقأ تحسین می‌کنی   بس که مهربونند، خوش قلبند،خوش اخلاقند ،یک رنگند،همراهند،با سلیقه و با حوصله اند اصلا درجه یک هستند یهو از ته قلبت میگی ای خدااااکه تورو حفظت کنه الهی که باشی همیشه                                         برای تو : که «رنجیدی و نرنجاندی»

دوستان میخوام براش بزنم خب ولی باید بهش بگم

نگم توی دلم میمونه باید بهش بگم من ورداشتم ازطرفی هم میترسم ازم بدش بیاد بنظرتون میتونم به کس دیگه ایی بگم تا به اون بگه واز طرف من عذر خوا هی کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز