اون لپه درشت ها که فک کنم لپه یزدی بهش میگن اونا زودپز، بعدشم لپه فله ای بهتر از بسته بندی میپزه ولی منم سالهاست با لپه و دیرپز بودنش مشکل دارم انقد تعجب میکنم تو کلیپای آشپزی میگن لپه رو تفت بدین وا نره من سه روز هم بپزم وا نمیره😂
جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..