2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارتباط منو شمارو دارم میگم😂😂میگم اینجا مجازیه حس صد در صدی نیس

و میتونی خصوصیات اخلاقی یا ظاهرش رو حدس بزنی و یا قدش

هرکدوم ک حس میکنی و یا راجب من چی حس میکنی 

این وصلت ب نفع هست یا ب ضرر 

آیا خوشبخت میشیم💔

یا فراموشم میکنه 

محدثه متولد ۱۳۸۶ کاربری اولم mohadese_silent هست برام دعا کنید از کنکور قبول شم ،بعدش بیام خبر قبولی رو بهتون بدم💕🫠 بزرگترین آرزوی قلبی من فعل حال رفتن به دانشگاه هست گرچه آرزوی من یکی دیگه بود ولی شرایطش نبود🥺.. تولدم ۱۱ فروردین

عزیزم پیام من رو دیدی جواب بدهحس محمدامین نسبت به من؟ آیا هنوزم بهم فکرمیکنه؟قراره خانواده هامون ب خ ...

محمد امین حس میکنم متولد پاییز یا تابستونه

ببین یه تفاوتایی حس میکنم

مثلا اینکه اون اروم تر و خونسرد تر از شماست

اون منطقی تره و عجول نیست

ویژگیای مثبتی داره و یکمم مغروره

اما شما درگیریای روحی دارید حس میکنم دائم تو اضطرابید حتی به غیر از این روزا...

خونواده اونم یکم مخالفن بله اما خودش نه

❤️

حس‌میکنم تازه برگشته یا تازه اشنا شدید درسته؟اگه اشتباهه بگو دیگ نگم😅

عزیزممم توروخدا جواب منم بده😂💔

Gh چه حسی داره بهم؟دلیل نگاهاش چیه؟

ح دوستم داره؟حسش درچه حده و به کجا ختم میشه؟

مَن عَشِقَ فعَفَّ ثُمَّ ماتَ ، ماتَ شَهيدا❤

میوفته فردا یا نهایت پس فردد

حس م نسبت به من چیه؟

هدفش از رابطه چیه؟

خسته تر از انم که بگیم به چه علت 💔خیلی میگن دعای نی نی سایتی ها گیراست پس یک نفر عاجزانه ازتون درخواست می کنه اول برای فرج و سلامتی مولامون بقیه الله (عج) دعا کنیدبعدم برای من😔زندگی تا اینجا بهم سخت گرفته 💔دوصلوات مهمانم کنید اولی به نیت فرج و سلامتی مولام بقیه الله(عج)♥️دوم برای براورده شدن حاجت قلبیم 💔😔انشاءالله محرم ۱۴۰۳ حاجت رواشده باشم بلند بگو امین .اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل وفرجهم .هرکسی امضام خوند و دعا کرد بهم بگه خیلی خوشحال میشم🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز