2777
2789
عنوان

اندومتریوز

70 بازدید | 8 پست

سلام دوستان من تقرییبا چندماهه موقع پریودی درد زیاد دارم که طولانی میشه همراه با حالت تهوع و گاها یبوست و کاها اسهال که قبلا اصلا اینحوری نبودم بیخیال بودم تا اینکه دوروزه درد زیر شکم سمت چپ امونم رو بریده نمیتونم حتی راه برم عطسه هم میکنم درد میگیره با سرفه هم درد میگیره دقیقا مثل زمانی که سزارین شدم خاستم بدونم اینا علائم اندومتریوز هست یا نه رفتم دکتر نوبت سونو بزام پس فردا زده 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

درد پریود اگر توی اندو باشه

در حد مرگه واقعا

من زایمان تاحالا نکردم

ولی دردش واقعا انگار شبیه به زایمان بود

هیچ مسکنی هم دردشو نمیتونه بندازه

باید بری بیمارستان یا درمانگاه


پس الکی نیستش اصلا💙


سونو بدید مشخص بشه


و اینکه

یسری دارو مثل مکمل و ... برای بررطرف شدن درد هست

منیزیم اولترا

یا یسری دارو دیگ ک به کاهش درد پریود کمک میکنه

کپسول گل مغربی حتما هر روز بخورید به غیر روزای پریود


متاسفانه اینارو به خانومای بیچاره نمیگن الکی درد میکشن

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز