2777
2789
عنوان

رابطه سمی

325 بازدید | 10 پست

گیر کردن وسط ی رابطه سمی

نه میتونم جدا شم نه میتونم بمونم

عه طرف من هیچ جوره نمیشه کات کرد 

باید عه طرف اون باشه

دعایی ایه ای چیزی نی ک بشه اونو نسبت ب خدم سرد کنم و کات کنیم؟

لبخندهرگزملاک‌شاد‌بودن‌نیست.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خانواوت حامیت نیستن؟

چون اولاش برا باهم بودنمون تلاش میکردم

الان پشتمو نمیگیرم و میگن چون خیلیا در مریانن باید بسوزیوبسازی

لبخندهرگزملاک‌شاد‌بودن‌نیست.

عقدی مگه؟

نه پارتنرمه ولی خو خیلیا میدونن

جدیدا خیلی اخلاقش بد شده خیلی اذیت میکنه

شکاک شده گیر میده اشکمو در میاره

و من هیچ جوره تو کتم نمیره باهاش بمونم

کات عه سمت منم نمیشه میخام اون سرد شه بره

لبخندهرگزملاک‌شاد‌بودن‌نیست.

نه پارتنرمه ولی خو خیلیا میدوننجدیدا خیلی اخلاقش بد شده خیلی اذیت میکنهشکاک شده گیر میده اشکمو در می ...

با ی اکانت دیگه باهاش چت کن ببین باهات قرار میذاره اگه گذاشت خودت بدو سر قرار و بهش بگو میدونستم داری خیانت نیکنیو بهم بزن

با ی اکانت دیگه باهاش چت کن ببین باهات قرار میذاره اگه گذاشت خودت بدو سر قرار و بهش بگو میدونستم دار ...

امتحانش کردم هیچ جوره قبول نمیکنه حتی چت کنه چ برسه ب قرار🤦‍♀️

لبخندهرگزملاک‌شاد‌بودن‌نیست.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز